19 Mayıs 2014 Pazartesi

-Gecikmeli Olarak- 16. Uluslararası Eskişehir Film Festivali 9. -ve Benim İçin Son- Gün Değerlendirmem (Sev Beni)

Merhaba bugün fotoğrafım yok ve fark ettiğiniz üzere çok gecikmeli bir yazı bu. Yaşanan kişisel birtakım nedenler ve Soma'daki acı kayıplarımız dolayısıyla böyle bir ara vermem gerekiyordu. Buradan da Soma'da hayatını kaybetmiş işçilerimize Allah'tan rahmet, yakınlarına sabırlar diliyorum. Buradan tepkimi koymuyorum çünkü bu biraz yersiz olabilir.

Son filmime geçiyorum; onu yazmasam eksik olacak. Ama bu, filmin iyi olduğuna dair bir yorum olarak algılanmasın sizler tarafından. Filmin adı: "Sev Beni".
Açıkçası net olarak ifade etmek istiyorum ki, film bence hiç iyi değildi. Belki Türk erkeklerinin Ukraynalı kadınlara bakışları ve buna yöneltilen ufak da olsa eleştiri boyutu sorgulanmadan film hakkında yorum yapılabilir. Çünkü filmin saygı duyulası tarafı buydu. Onun dışında bir türlü hiçbir yere oturmayan, güzel kadın vücudundan ve çok ünlü birkaç isimden beslenen bir film olduğunu söylemek yanlış kaçmayacak bana düşündürdükleri açısından.

Kendi kapanışım bu filmle oldu ve bu durum beni biraz üzdü çünkü daha tadı damağımda kalan bir yapımla veda etmek isterdim 16. Uluslararası Eskişehir Film Festival'ine. Ama böyle olması gerekti. Bu film dahil izlediğim, izlemediğim her filme emeği geçen ve 16. Eskişehir Uluslararası Film Festivali ekibinde bulunan herkesin emeklerine sağlık diyor ve teşekkürlerimi sunuyorum.

Seneye Eskişehir'de olmayacağım fakat 17. Uluslararası Film Festivali'ni yine de iple çekiyor ve gelmeyi ümit ediyor, 

iyi günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder