23 Haziran 2012 Cumartesi

"Yolculuk Nereye Hemşerim?"

Geçen elime seneler öncesinde hatta bana daha "ergen" (!) denebilecek bir dönemde aldığım bir kitap geçti. O zamanlar biraz okuyup bırakmıştım, hatırlıyorum.
Adı, "Yolculuk Nereye Hemşerim?". Duymuşsunuzdur belki: Gülse Birsel'in kitabı. Bugünlerde ve geçen senelerde de zevkle izlediğimiz dizilerin sahibi -ki televizyondan nefret ederim.-
Kadın bence Türkiye standartları içinde iyi işler koyuyor ortaya. Neyse değinmek istediğim konu zaten dizileri değil, hele Türkiye standartları hiç değil.
Bahsetmek istediğim, "Yolculuk Nereye Hemşerim?". "Üstüne çok yazılası bir kitap mı yani bu?" diye sorarsanız, "hayır." diye yanıtlanabilirsiniz muhtemelen ama baya keyif aldım açıkçası, okurken. Ve okumalarına ön ayak olmak istediğim insanlar var:
"Hey siz! Yorulmuşlar, bitkinler, bitab düşmüşler! İmdadınıza yetiştim. Biliyorum ki okumayı çok seviyorsunuz ve okurken uyanık kalmak istiyor, yorulmuş beyninizi de dinginleştirmek istiyorsunuz. İşte bu kitap tam da size göre, gerçekten."
Farkındayım bu yazım fazlaca reklam koktu ama inanın ki komisyon falan almıyorum. İyi niyetle yapılmış hareketler içindeyim.
Hadi bakalım iyi niyetimi suistimal etmeyin. "İyi okumalar!" dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder