21 Haziran 2012 Perşembe

Belki Onların Kağıt Parası Bir Şekilde Döne Dolaşa... Falan falan...

Başıma değişik bir olay geldi akşam saatlerinde. Beyaz kadınım bana harçlık verdi. Biraz sabredin! İlginç olan olay tabi ki de bu değil. Beyaz kadın çok düşünceli, yardımseverdir zaten her zaman  bana karşı. Bütün beyaz kadınlardan da öyle olmaları beklenir, biliyorum. Neyse konumuz bu değil.
Bana verdiği harçlık bir ellilik, bilemedin yüzlük ve belki de bilemedin bir onluktu sadece. İlginç olan bu da değildi tabi ki. Sabretsene biraz!
İlginç olan, kıvrılmış olan parayı açarken üzerine yazılmış 3 tane isimdi: "Mehmet, Ahmet, Ali" ya da "Fatma, Ayşe, Hayriye". Önemli olan bu kısım da değil senin için. Ama benim için ilginçti işte. Çünkü o üç isim benim, birbirinden hiç ayrılmayan 3 arkadaşceğizime aitti. Belki onlarındı para bir zamanlar belki değildi fakat yine de şunu rahatlıkla söyleyebilirdim: "Belki onların kağıt paraları bir şekilde döne dolaşa benim cebime girmişti!"


Ve bu hiçbir zaman açıklığa kavuşmayacaktı. Çünkü bu yazıyı okuyanlar bile o üç kişinin gerçekte kim olduklarını hiçbir zaman bilemeyecekti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder