20 Haziran 2012 Çarşamba

Mutlu Etmek İstiyorum...



Mutlu etmek istiyorum hayatımdaki insanları. Sonra da mutlu olmak istiyorum onların mutluluklarından. Gülüşlerinin gözlerinde meydana getirdiği parıltıyı seyretmek istiyorum dakikalarca. Şen kahkahalar ve şaşkınlık ünlemleri duymasnı istiyorum kulaklarımın. Şükretmek ve huzur bulmak istiyorum.

Hayatımdaki beyaz kadına “evet haklısın! Ve boşa değil söylediğin hiçbir şey “ demek istiyorum. Ardından sarılmak istiyorum, kopmama garantimi elde edercesine.
Lacivert adama gelince de haykırmak istiyorum ona “beni rahat bırak ama SENİ SEVDİĞİMİ DE HİÇBİR ZAMAN UNUTMA!” diye.
Bunların mutluluk vermesini istiyorum sonra onlara. Yani boşa olmasın amacı olsun bu yaptıklarımın istiyorum ve götürsün sonsuza kadar ilişkimizin güzelliğini.
Karışmamak istiyorum kalabalığa ve kendime. Net olmak istiyorum, küt ve düz. “Kötü bir şey değil bu” diyorum gökyüzüne bakarak… ve “gökyüzü” diyorum…
Mavi adam geliyor aklıma. O an aslında onu hiç unutmadığımı anlıyorum ve dolayısıyla hiç hatırlamadığımı…
“mutlu olmanı istiyorum.” diye fısıldıyorum son kez olmasını umarak…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder