9 Mayıs 2016 Pazartesi

I Am Nojoom, Age 10 and Divorced (Nojoom 10 yaşında ve boşandı) Hakkında

Kısa süre sonra yeniden merhaba,

Bugün yine 19. Uçan Süpürge Kadın Filmleri Festivali kapsamında bir film izledim Kızılırmak Sineması'nda.

Açıkça söylemek gerekirse üzerine çok konuşulması, yazılması gerektiğini düşündüğüm bir film değildi ama içimdeki yazma isteğinden olsa gerek, yazıyorum bir şeyler.

Film, çok göze parmak sayılabilecek filmlerdendi. Filmden çıktıktan sonra, "bu filmi izlemek benim için çok da gerekli değildi" diye düşündüm.

Oyunculukları beğenmediğimi ve olay kurgusunu da başarılı bulmadığımı söyleyebilirim. Fakat tüm bu olumsuz eleştirilerime rağmen filmde işlenen konunun zaten hassas da olduğum bir konu olması sebebiyle izlerken beni yeterince rahatsız ettiğini ve sinirlendirdiğini paylaşmak isterim.

Yemen Sineması denildiğinde aklımda çok fazla bir şey şekillenmese de bu film çerçevesinde bir değerlendirme yapmak istesem, "daha,çok yol almalı" diyebilirim. Tabii tüm bu yorumları da ülkemiz kültürü ve sinema alışkanlıklarını baz alarak yaptığımı unutmamanızı rica ederim.

Teşekkürler, kısa zamanda yeniden görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder